ASUKASINFO

Hyödyllistä tietoa asukkaille

Havaitessasi asunnossasi, kiinteistössä tai ympäristössä välitöntä korjausta vaativan ongelman, soita päivystysnumeroomme.

Puhelinsymboli

ARKISIN KLO 7–16
050 464 2766

MUINA AIKOINA JA PYHÄPÄIVINÄ
045 109 1287

Palvelemme 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä.

Ilmoita kiireettömistä asioista huoltopyyntölomakkeella tai sähköpostitse: toimisto@kskpalvelut.fi.

Ohjeita yleisempiin arjen pulmiin


Soita päivystysnumeroon, kun asiasi on kiireellinen, esimerkiksi:

  • Kun tarvitset ovenavauksen.
  • Huoneistossa/kiinteistössä on vesivahinko
  • Huoneiston kaikki patterit ovat kylmiä.
  • Koko huoneiston sähköt katkeavat.

Tee huoltopyyntö lomakkeella tai sähköpostitse, jos:

  • Asunnossa on kylmä. Jos kaikki patterit ovat kylmiä, soita myös heti huoltoon.
  • WC tai vesihana vuotaa. Jos on vesivahingon vaara, soita myös heti huoltoon.
  • Ikkunan tai oven tiivisteet ovat huonossa kunnossa.
  • Palovaroitin piippaa käytävässä tai yleisissä tiloissa.
  • Sähköt poissa osasta asuntoa (sulake kunnossa).
  • Kiinteiden valaisimien lamput pimeänä tai vilkkuu. Esim. peilikaappi.
  • Vuokra-asunnon liesi tai jääkaappi ei toimi.
  • Haluat ylimääräisen liputuksen (juhla- tai suruliputus).
  • Nimenvaihto oveen ja tauluun.
  • Oven tai ikkunan lukitus ei toimi.

Lähetä sähköpostia toimistolle, kun:

  • Haluat tietää vesimittarilukeman.
  • Sinulla on kysymys laskutuksesta.
  • Haluat tehdä muuttoilmoituksen (ilmoita myös Isännöitsijälle).
  • Haluat palauttaa tai hakea avaimet.
  • Haluat sopia muuttotarkastuksen tai asunnon näytön.

Ota yhteys isännöitsijään, kun asiasi koskee:

  • Muuttoilmoitus.
  • Saunavuorot.
  • Autopaikat.
  • Vastuunjakotaulukko (esim. vuokralaiselle kuuluvat korjaukset).
  • Pelastussuunnitelma.
  • Järjestyssäännöt.

Jätä huoltopyyntö

Lähetä kiireetön huoltopyyntö oheisella lomakkeella. Vikailmoitukset käsitellään 1–3 arkipäivän kuluessa.

Puhelinsymboli

Kiireelliset huoltopyynnöt, soita päivystykseen